در باره ما

دکتر غلام حسین رضائی متخصص جراحی می باشند .  ایشان از سال 1385 تاکنون در زمینه جراحی زیبائی فعالیت دارن و از سال 1393 با خرید دستگاه لیپوساکشن بادی جت فعالیت در زمینه پیکرتراشی و لیپوماتیک را شروع نمودند . در 10 سال گذشته ایشان عملهای متفاوت پیکرتراشی و لیپوماتیک را انجام داده ند و تجربه بسیار زیادی در جراحی لیپوساکشن کسب نموده ند .

در سال 1398 با خرید دستگاه محبوب پیکر تراشی با نام ویزرلیپو جزو معدود پزشکان دارای دستگاه ویزر در ایران شدند و در 5 سال گذشته تجربیات بسیار زیادی در زمینه استفاده از دستگاه ویزر جهت عمل لیپوماتیک و پیکرتراشی کسب نموده اند . ایشان در حال حاضر جزو 10 پزشک دارای دستگاه ویزر و دارای مهارت زیاد در استفاده از این دستگاه می باشند .

دکتر رضائی اکنون تمام اعمال پیکرتراشی خود را با دستگاه ویزر انجام می دهند . هزینه عمل لیپوماتیک با ویزر در کلینیک دکتر رضائی از تمام پزشکان دیگری که از دستگاه ویزر استفاده می نمایند کمتر و پایین تر می باشد گرچه مهارت و کیفیت نتایج کار ایشان از بسیاری از آنها بهتر و بالاتر می باشد .

مطب دکتر رضائی در منطقه قیطریه تهران ممی باشد و ایشان عملهای لیپوماتیک با ویزر را در مراکز جراحی معتبر شمال تهران و یا بیمارستان های مجهز تهران انجام می دهند .

زیباجویان محترم برای کسب مشاوره در ابتدا می بایست مشاوره رایگان آنلاین از طریق واتساپ ( 09129358680) انجام دهند و در صورت نیاز وقت مشاوره حضوری داده می شود . افرادی که از شهرستان یا خارج از کشور تشریف می آورند می توانند کل کار را به صورت آنلاین انجام دهند و فقط روز عمل به تهران مراجعه نمایند .

در ادامه اطلاعات کامل در مورد کلینیک دکتر رضائی و نحوه دریافت و ارسال اطلاعات آورده می شود :

آدرس ما : تهران ، قیطریه ، بلوار قیطریه ، ابتدای خیابان حدادنژاد ، بن بست اتحادیه املاک ، پلاک 4 

شماره تلفن ثابت ما : 22232380-021

شماره موبایل و واتساپ ما : 09129358680

آدرس سایت اصلی ما : www.rezaey.com

آدرس یوتیوب ما : www.youtube.com/iranvaser

آدرس اینستاگرام ما : www.instagram.com/iranvaser

آدرس ایمیل ما : doctorrezaei@gmail.com

اگر واتساپ ندارید یا ارتباط با واتساپ سخت است به آدرس بالا ایمیل بزنید

 

جهت برقراری ارتباط از طریق واتساپ اگر از موبایل استفاده می کنید روی تکمه ذیل کلیک کنید :

 

پیمایش به بالا